pasabeyy Kızlar merhaba 6 aylik bebegim var bebegim emerken ve ben hafif bi dokunsam bile göğsüm cok acıyor dun geceden berj sebebi nedir catlak degil eminim olmadigina
esra0474 pasabeyy 🤪🤪 kesinlikle. Ben dün bi kaka postu açtım 1 kişicevap verdi. Postu açarken başına kaynana yazmak gerek 🤣 o ara sıra bende de oluyor. Gümüş göğüs kapaklarını takınca geçiyor sanki. Varsa tavsiye ederim Sevgiler
pasabeyy esra0474 baliyorum foruma ya es sorunu almis basi i gidiyor yada kaynana postu millet burayi amacindan farkli herşeye kullaniyolar onemli bisey yazinca saglikla ilgili donup bakmiyolar bile 😂 ya ilj defa oldu cok kötü hani dokunamiyorum acaip sızlıyor
pasabeyy esra0474 ilk saniyeler bendede öyle ilk sütü çekmeye çalıştıkları icin fazla asılıyorlar galiba 😂
pasabeyy Ymncn canim butun camlarda sineklik var ama olabilirde 1 gundur agrimasi garibime gidiyor Sorunda ordaya bastiriyolar kaynana es psotuna boyle postlar assagda kaliyo.
esra0474 pasabeyy millet goygoya geliyor. Bence bu platformda sadece çocuk ve anne sağlığı konuşulmalı
Ymncn pasabeyy haklısınız maleaef :( bide elinizle göğsünüzü iyice yoklayın bi gariplik ele gelen bişey varmı cilt içinde yada üstünde, koltukaltınızda yada… beze olmuştu bende o ağrı yapmıştı mesela
sev emzirme döneminde ağrı olabiliyor benim de 9 aylık bebeğim var sağıyorum sütümü her zaman dokununca acıyor sonucta meme hassas bir organ