Irem_16 Ne tarz etkinlikler yapıyorsunuz? Kızım maksimum 5 dk oynuyor hemen sıkılıyor ilgisi sürekli tırmanma, boğuşma ve heryeri suluğuyla ıslatmaya odaklı 🙈
Dadalove Ben de burada bekleyeyim 😄 Benimki daha 3 aylık gerçi ama ben de zorlanıyorum oyalamakta.. Oyun halısında 5dk duruyor ve sadece bakıyor, oyuncaklara uzanmıyor. Henüz çıngırak tutup sallama olayımız da yok. Zekâ kartlarına biraz bakıyoruz. Genellikle hep dikey pozisyonda gezdirilmek istiyor kollarım koptu 😂 Bakalım diğer anneler neler yapıyor 😊
Irem_16 Dadalove o aylarda el parmakları çok başarılı oluyor canım oturduğun yerde kendi parmaklarını ona doğru oynat bayılıyorlar😄 tabii biraz yorucu 🤭
Cananne1 Dadalove tam olarak aynıyız ☺️ el parmakları olayını ben de keşfetmiştim, çok dikkatle bakıyor, akşam yatmadan önce gölge oyunu oynuyoruz, duvara yansıma oluşturuyorum, onları izliyor hoşuna gidiyor, genel olarak gezmek daha çok işine geliyor ☺️
Dadalove Irem_16 Cananne1 O zaman şu parmak etkinliklerini biraz deneyeyim ben. 😄 Kendi parmaklarıyla ilgileniyor daha çok, benim ellerime cok dikkatli bakıyor mu fark etmedim şimdiye dek. 🤷🏼♀️ Parmak kuklaları görmüştüm, acaba ilgisini çeker mi onları kullanıp kukla oyunları yapmak? 🤔 Gölge oyunu güzel fikirmiş 😍