Kızlar ikizlerim var her postta belirtirim. Her çocuk tabiki bir değil öncelikle bunu biliyorum benim ikizlerim bile birbirinden farklı biri minyon diğeri dha yapılı falan. Dün doktorm boyuna kısa dedi ikizlerden birine hatta böyle giderse 2 yaşndan sonra hoemon takviyesi yapılır falan ddi 🤷🏻♀️. 7ay 15 günlük 66 cm.. Ama doğum boyu 41 cm 1.400 kg doğmuştu. Evt minyon kabul ediyorm ama doğduğuna göre iyi ilerlemiş geldi bana. Sizce nasıl?