bayankitapkurdu benim de oğlum iki aylık. Kendi kendine uyuyoe. İll başlarda akşamları duş aldırıp öyle uyutuyordum rutin oluşsun diye. Sonra kendi kendime dedim ki, bu 3-4 ay yaz boyunca duş alarak uyumaya alışıcak. E önümüz kış. Ev soğuk olur. Gece duş aldırıp uyutursam hastalanır. Tutturur duş aldır diye. Ben de akşamları duş aldırıp uyutmayı bıraktım. Sadece pijamasını giydirip, ayaklarına elma yağıyla masaj yapıp emzirip gazını çıkarıp beşiğine koyuyoruum, emziyini de veriyorum uyiyor. İnşaAllah böyle devam eder hep. Sabahları da saat 10 gibi salona getiriyorum, tv açıyorum, program ve ya müzik. Amaç ses ortamında olsun diye. Gece gündüz ayrımı yapa bilsin diye. Öyle