Umitemre geçen hafta aynı sorunu biz de yaşadık ama şuan ishal ve ateş salgını olduğunu, korona işe bağlantısı olmadığını söylediler.
calpol tek başına yeterli gelmeyebilir. Maddi imkanınız ve olanağınız varsa özel bir hastaneye götürebilirsiniz. Biz özel hastane aciline gitmiştik mesela, akşama kadar ateşi düşmeyince, kimse yoktu.