Kuzumkuzum Kızlar belki daha önce soran olmuştur ama aktif girip çıkmıyorum hiç denkte gelmedi Doğum sonrası ne kadar süre sonra regl oldunuz bebeğim dört aylık oldu daha hiç adet görmedim, dr una danışan var mı bu konuyla alakalı şimdiden teşekkür ederim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kuzumkuzum normal doğum yaptım doktorum nekadar çok emzirirsen regl olman okadar geç olur demişti bende 7 ay boyunca emdi oğlum şimdi 1 yaşına girecek emmeyi bıraktı ve oğlum 8 aylıkken ilk reglimi oldum
Ysfbuszfr Kuzumkuzum Benim 6 ay oldu bende hala olmadım 🙈 doktorum emzirme süresince olmayabilirsin dedi beklemedeyim bakalim 😂
Didemmm MiracAlpinveUmutunAnnesi 3bucuk yasinda oglum var gak meme guk meme emen bebekti 🙈 memede yasiyodu yani ama kirkin cikar cikmaz oldum ben emmekle ilgisi yok bence
ozgevolkan Kuzumkuzum oğlumun 40’ı çıktı 15 gün sonra ilk adetimi oldum bu arada bende hala emziriyorum sonra hiç adet olmadım 6 aylık oldu ikinci adetimi oldum şuan 8 aylık daha adet olmadım
Mugee Sezaryen olalı 57 gün oldu hala lekelenmem devam ediyo.bukadar uzun süren oldumu hiç?acaba üzerine regl mi oldum diye düşündüm bende petlerden kurtulmak istiyorum artık😢😢
Mervecicekli Kuzumkuzum üç aylıkken oldum hatta son adet tarihim 2 aralık tı ilk adeti mi de 2 aralıkta oldum😁