Arasannesi Selimustafa kolık bebek mı.bızımkı oyle baya gaz sorunu falan yasadık oyuzden uykuları duzensızdı.yemı yenı çözüldü gaz sorunu kombine damla yapınca yoksa baya sıkıntılı zamanlar gecırdık
Selimustafa Arasannesi yok kolik değildi ama gazı cootu diyebilirim çıkaramadım hiç başta nasıl başlarsa öyle gidiyor demekki
zeynepin_annesi31 Selimustafa canım 5 ay 20 günlük kızım ama hala ayni en fazla 35. Dk da uyanıyor bi daha da uyumaz
Serike IKRA_21 gece emmesini nasil biraktirdiniz peki? Benim de suan oglum tam 2yasina grdi ama hala emmeden uyumuyor geceleri de devamli 1saate bir uyaniyor
Arasannesi Selimustafa evet malesef oyle oluyor gazlı bebek naparsan yap gazlı oluyor ıste olabıldıgınce aza ındırebılırsek ne ala.duzelır ınsallah sızınde
Acemi_anne Acemi_anne canım büyük çabalarımla düzenlemiş halim öğlen bir iki saat uyuyor gecede iki saatte bir kalkıyor ilk uyuyunca üç saat oluyor bazen daha geçen aylar saat başı kalkıyordu 15 aylık