Selimustafa ben ilk zamanlarından beri uyuması için emzik veriyorum. Emzirerek uyutmuyordum o yüzden emzik vermek işe yarar mı bilmem, bir denersiniz. Uyku arkadaşı verebilirsiniz. Benim kızım da yarım saatte bir uyanırdı, bazen 15-20 dakika sonra uyanırdı, emziği verip sallayınca yeniden uykuya dalardı. Ama en fazla 1-1,5 saat falan uyurdu 5 aylıkken. Şimdi 13 aylık ve uyuma süresi kendiliğinden uzadı. Bazen deliksiz 2,5-3 saat uyuduğu oluyor, bazen emziğini düşürüp uyanıyor, emziği verince ya da uyku arkadaşını verince sallamaya gerek kalmadan kendiliğinden uyuyor.