Faray Siblkrdg gebe okulunda pişirirken içine patates atmamızı onun gazı aldığını ve o patatesi yememizi önermişlerdi canım
deniz__92 Siblkrdg ben ilk başlarda yiyordum bebeğim gaz sancısından uyumuyordu şimdi 4 aylık oldu yediklerime çok dikkat ediyorum gaz sıkıntısı olmuyor artık çok şükür
Birkoalaanasi Yerken üzerine kimyon dökün biraz yiyin, denemekte faydalı. Kimine yapar, kimine yapmaz 🐒