[silindi] Iyi günler arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık 1 aylıkken 3.700 2 aylıkken de 4.700 dü sizce az mı gelişimi normal mi 2.5 aylık genelleriniz nasıl
aysegul_gulec [silindi] benim kizimda 2 aylikken 4700 geldi asi yapan ebeye dedim kilosu qz üzüldm dedim kilosu az degl annesi boyuna vermis dedi boyu 58 santim olms , 50cm 3100 grm doğmuştu🥰
Betull28 [silindi] canım öyle düşünme genetik bence o takılma kiloya sağlıklı olsunda benimki kilolu normale göre hala zayıf diyorlar insanlar anca konuşur can sıkar moral bozar işte
[silindi] aysegul_gulec benim de 3.200 doğdu 50 cm 2 aylıkken 56 cm 4.700 dü ama herkes çok zayıf falan diyince bende acaba doymuyor diye düşündüm
[silindi] Betull28 size katılıyorum takmamak gerek ama 3 5 kişi aynı şeyi söyleyince insan acaba mı diyor işte
ElifAlmila Benim kzımda 2 aylık 5.100 kilosu bende üzülüyordum az kilowu sürekli kusuyor diye ama 1 ayda 1 kilo almış. Sadece anne sütü alıuor. Sanırım sadece anne sütü alan bebekler öyle bianda abartılı kiloları olmuyor. Sağlıklı olsunlar kilosu önemli değil