Yagizalpim ben oğlum 3 aylıkken yaptım normalde huzursuz bi bebektir uçağa binerken ağlayarak bindik yerimize geçer geçmez emzirmeye başladım inene kadar göğsümde kaldı gayet sakin geldik o yüzden hem kalkışta ve inişte emzirmekte iyi basinc olmaz kulaklarında yanına çok bişey alma yük etme bence eline 1.5 saatte pek biseye ihtiyacın olmaz altını binmeden değiştir kıyafetini falanda 1.5 saatte tekrar bezini kirletse bile o kadar zamanda bişey olmaz değiştirmekle uğraşma