Hiç yabancısı yok herkese kucak açıyo gitmek için biri ona bişey versin hemen atlıyo kucağına ona bakmasalar bile laf atıp ses yapıp dikkat çekiyo nolucak böyle bu zamanda bu devirde çok zorlanıyorum ben hemen işimizi halledip kimseyle temas kurmadan eve kaçalım diye bakarken o kucağına atlıyo milletin ne yapabilirim nasıl yabancıyı öğrenir