Bir doktordan ilk adım ayakkabısının ortopedik olmaması gerektiğini, yoksa ayakkabıya göre ayağın şekil alacağını duymuştum. Oğlumda ortopedik car ve ayağı yamuk basıyor onunla onu giydirmiyorum o yüzden. Düz taban olması gerektiğini söylüyordu doktor. Bir sonra ki ayakkabıları ortopedik olmalıymıl