Günaydın güzel anneler az önce 4. Ay aşımızı olduk ve bize kan ilacı verdiler vegaferon. ama ben burdan okuduğum kadarıyla paraben olduğu için kullanmayacam.Sidefer aldım eczaneye alırken sordum 4 damla dedi.Ben kaç damla kullanmalıyım burdan okuyorum kilo başı bi damla diyor 🤷♀️