Merhabalaar..
2 ay 7 günlük bir oğlum var. Son 2 3 gündür özellikle çok huysuz ağlaması çoğaldı. Gazdandır diye düşünüyorum ama daha önce de gazı vardı şu 2 3 gündür ne olmuş olabilir ki tecrübesi olan biri bişey desin lütfen. Biraz önce ağlayarak uyandı mesela susturamadım :(