feyzaa_yigit Ben sürekli krem sürmekten başka bir şey yapmıyorum mümkün olduğunca nemlendirmeye çalışıyorum. Kortizonlu kremler kullanmamaya dikkat ediyorum çünkü benim ellerim advantan kullandıktan sonra daha kötü oldu parmak uçlarımın derisi iyice inceldi ve hassaslaştı. Şimdi 1 gün düzgün krem süremesem sonraki gün parmak uçlarım kupkuru ve sulu kabarcıklarla dolu oluyor. Bana betasalic iyi geliyor. Gece yatmadan önce bolca sürüyorum sabaha kadar yumuşacık oluyor ellerim. Gün içinde de suyla uğraştıktan sonra nemlendirici kremler sürüyorum. Ama betasalic sürmediğim zaman sıradan nemlendiriciler pek fayda etmiyor açıkçası derim o kadar kuru ki tırnaklarım etimden ayrılıyor. Yarı yarıya küçüldü tırnaklarım 😞