Kızlar merhaba ;
6 aylık kız bebeğim son 1 haftadır sürekli geceleri ağlıyor ama gözleri kapalı yani uyanmıyor. Kucağıma alana kadar ağlıyor salinleştirip tekrar yatırıyorum. Ama nerdeyse 2 saatte bir kalkıyor. Bazen emiyor bazen emmiyor kalktığında da. Acaba süt mü yetersiz, sıcak mı,ek gıda yapar mı, atak mı ? Bir türlü anlayamadım ne olduğunu malum doktora da gitmek istemiyorum çok somut bir durum olmadıkça. Aramızda tecrübeli veya bilen anneler varsa yardım rica ediyorum.