Fiona Arkadaşlar kol arası pişiklere ne iyi gelir? Zeytinyağı mı sürsem? Pişik önleyici sürüyorum ama çok fayda etmiyor. Özellikle bilek kısmı çok kızarık. Bilen tecrübe eden var mıdır?
Elif00 Fiona canım benim bebeğime de kol altı pişikliği vardı ben zeytin yağı kullandım geçti ben her banyodan sonra da bebeğimi zeytin yağıyla yağlıyorum
elifimmmt ay_16 canım fito kremin bebekler için olanı mı var, çünkü geçen eşim denizde felaket yanmıştı yanık kremi olarak vermiş doktor o olur mu
Fiona Elif00 ben de normal bebek yağı ile masaj yapıyorum ama zyağ denememiştim. En azından kızaran yerlere bi süreyim
Balbocegi2020 Fiona dermocrem sur cnm popo kizarikligi icin Ama kolunun altina sur ise yariyo eminim hem aciyosa bebisinin acisini da alir yazik kolunun altindan cok mu terliyo acaba
Yadi32 Fiona doktorum fito verdi bize bir sürmede fayda ediyor hem koltuk altı hem boynunda oluyor bizim
Derinciim Fiona hergün banyo banyo sonrası sudokrem sürüyorum kıvrım yerlerine kol altı boyun gibi pişiği önlüyor