cevikoznur95 Merhabalar bebeğimin önceden cişli bezi ağır olurdu 3 4gundur çok saat geçmesine rağmen 1 2 kere anca yapmis oluyor çok hafif bir bez ve arada cisi kokuyor gibi bu durumu yaşayan var mı doktora goturmelimiyim
Pnargzl Bende aynı durumdan muzdaribim götürdüm ve susuz kalmış ve yetersiz beslenme dedi 2.5 aylık bebeğim biberonla su veriyor ve mama takviye ediyorum artık
Smyr6346 Yaz ayı çok sıcak ve vücudundaki suyu terle atıyolar normal bir durum. Benim oğlum 7 aylık oda öyle. Su verin terledikleri için ihtiyaçları oluyo