Dudu-123 Zeynepaysimam burda postlarda oyle yaziyorlar ama bur doktora sorucsgim o 75 gun sartini beb
AlyaMeyra HelloBenMiyasee spral i siz mi alıp gidiyorsunuz? Tam olarak nasıl oluyor devlet hastanesinde süreç?
HelloBenMiyasee AlyaMeyra Hayır kendileri takıyorlar adet görmediysen kan aliyolar ona göre takıyorlar perşembe taktiricam tekrardan bilgi veririm farklı birşey olursa🤗
Dudu-123 Badevehande illa belli gun beklemek mi lazim arkadaşım ben asiya götürünce 30 gjn oluyot o zmn takmazlarmi bir sorucagim
ikizannesii01 HelloBenMiyasee merhaba farklı bir sorum olacaktı devlet hastanesinde spiral ücreti var mı acaba ? Daha önce özelde taktırmıştım ücretliydi
Badevehande Dudu-123 bilmiyorum ama benim kırkım çıkınca adet oldum son günü taktılar 50 gün olmuştu yani
Dudu-123 Badevehande sezaryan olunca farkli oluyor dmei normal dogumda 40 gin sonra olur demisti saglik ocaginda ebe bana
ikizannesii01 Dudu-123 ne biliyim ya devlette de asistanlar takıyor diyorlar pek güvenemiyorum kayarsa tekrar gebelik yaşamaktan.
Badevehande Dudu-123 yani normal Doğumdan kaba eti kesiyorlar sezeryan da Rahmi kesiyorlar toparlanması daha geç oluyor ama kimi normal doğuran arkadaşlarıma takmadılar rahim içi zorlandığı için Doğum esnasında zor toparlanmış