Hunili
Guzel bir düşünce. Elimizden gelenleri maddi ve manevi olarak yapiyoruz, sadece kendi evlatlarimiz icin degil, evlatlarimizin da evlatlari için. Bizi hava kirliliğine maruz birakanlara, cevre kirliginin icerisine itenlere, ekolojik dengeyi bozanlara, betonlasmaya bizi hapsedenlere,
oldukca ofkeliyiz,
Bu ofkenin bizim neslimize de duyulmasini istemem.
Sizin yazdiklariniza ek olara yaptiklarimdan şunları örnek verebilirim.
Banyoda ısınmasını beklerken suyu bir kovaya dolduruyorum, o suyla daha sonra banyo/balkon yıkıyorum.
Kağıtları kesinlikle israf etmiyorum. Mutfakta kagit havlu degil, normal pamuklu havlu kullaniyorum.
İslak mendili dahi cogu kez bir tanesini ikiye bolerek kullaniriz eşimle, böyle alıştık, bir tanesini iki seferde kullanmis oluyoruz böylelikle.
Deodorant, sigara kullanmıyorum.
Kimyasal temizleyiciler oldukca kullanmamaya çalışıyorum.
dışarıda kullandigim kagit plastik gibi geri dönüşüm sağlanilabilecek atik maddeleri, eger geridonisum cop kutusu mevcut degilse bulundugum yerde, cantamda biriktirip evimizin onundeki geridonusume atarim.
Gibi gibi elimizden ne geliyorsa, gelecegimiz icin yapmaya çalışıyoruz, Allah kabul etsin