Ikrazumra19 prensannesi1111 hic kullanmayin hele ki erkek bebekelre hic onerilmiyor testislere zarar veriyor diye
Dilaranne prensannesi1111 benim de oğlum 6 aylık yardımcım yok mecbur koyuyorum küçük kardeşim vardi o bindi hiç sorun olmadı 🙎 bende koyuyorum yoksa lavaboya bile eşim gelince gidiyordum
mystery34 Benim kızım da 6,5 aylık ve çok kısa süreli koyuyorum 5 dakka kime sorduysam koy diyor anlamadım gitti
DogaLina prensannesi1111 yürüteç bebekler için zararlı. Hiç bi zaman almamalısınız. Ayrıca eli kulagındadır artık emeklemeyede başlar. Yürüteci hiç düşünmeyin bence