hanimlar 6 aylik kizil var. 2. ayimizda aynisini yasadik gaz sancisidir dedim. sonra 4. ayda aynisi oldu ataktir dedim. sonradan duzeldi kizim yaklasik 1.5 ay guzel guzel mamasini yedi hatta bir ara istahi cok acildi 5 dkda 180 iciyordu seviniyordum sukur bitti diye. ama son 3 gundur tekrsr basladi. karni ac biberonu veriyorum emmeye basliyor 1 dk sonra emerken eliyle kulagini cekiyor sacini cekiyor bacagina vuruyor surekli bir kivranma halinde. biberon memesini emmeyi birakip isirmaya basliyor ve ciglik stiyor. aglamiyor ama emmeyi birakiyor sanki zehir iciriyorum gibi tavirlar yenidoganda gaz olur emerken kivranir ya aynrn o sekil. tekrsrdan istahi kesildi zar zor mama icirebiliyorum. yasayan var mi bunu? dun doktordaydik kulagina bogazina bakti bir sorunu yok dedi ama neden boyle yapiyor anlam veremiyorum. yine atak mi dis mi ? hep mi boyle olacak bu cocuk mama konusunda dogdugundan beri bir duzene giremedik