Melekla bizim vücudunda da var. İlk gittiğimiz doktor teste gerek yok emzir bol bol demişti ikinci doktor enfeksiyon riskine karşı test yapalım dedi ve sınırda çıktı zaten idrar testi. İyi ki yapmışız yani kültür verdik şimdi pazartesi onu öğrencez inşallah yoktur. Ağlamakla alakalı da evet sarılık olan çocuklar çok ağlarlarmış öyle diyolr ama bana çocuğun sarılıktan ağlayamıyor dediler kaç defa. Bana göre de çocuğum sakin bi çocuk çünkü hamileyken hep konuşurdum onunla ve kuran okurdum dua ederdim hep ağzımda hep dua vardı. Şükürler olsun ağlamıyor ama kıpır kıpır uyanıkken bide dinlemeyi çok seviyor hep sen konuş ben dinleyeyim havasında 😍🤗