Pamuksekerr00 10 ay oldu doğum yapalı spinal olmuştum ama hala ağrılarım devam ediyor böyle bazen sancı falan giriyor normal mi doktora görüneyim mi yardımci olur musunuz?
Cananne1 Pamuksekerr00 sezeryan yeri üşüdükçe ağrır diyorlar, teyzem 15 yıl olmuş doğum yapalı, hala diyor üşüttugum zaman zaman ağrıyor
Sevillia Pamuksekerr00 uyuşukluk kalır diyolar çok şükür sizde geçmiş. Bende 1 aylık anneyim upuyuşuk orası cok tuhaf bi his ya 🙄😄
Song Sevillia Bi yandan ağrısını sızısını hiç hissetmiyorsunuz bu iyi😀Ben eve geldiğim gibi iş yapmayı bile başlamıştım