Aldırmayacaksanız, hiç kurcalamayın. Ya da amniyosentez yerine kan testi yapıyorlar. O da bi tarama testi ama güvenirliliği çok yüksek. risk yok. Biraz maliyetli ama. İmkan varsa onu yaptırın. Yani her koşulda doğuracağınız çocuk için amniyosentez yaptırmak gereksiz bence. Riskli de bi işlem. Ha yok ben gebeliği sonlandırırım diyorsanız orasını bilemem. Benimde ikili tarama testim riskli çıktı. Bişey yaptırmadım. Down olarak doğmadı