6 ay 10 günlük normalde hep kucağımda olur bırakınca falan ağlar uykudan uyanır uyanmaz ağlar çok yüksek sesle ama bir haftadır dikkat ediyorum canı yanınca ağlamıyor aşı olduğunda azıcık bağırdı sustu kafasını duvara vurdu dönerken ağlamadi az önce biberonu almıştı eline kafasına düştü küt dedi hemen kalkıp baktım gülümsedim falan yine aglamadi neden acaba?