bu aralar halsizim uykum çok geliyor.kalp doyuntuletim bebelikten burayq çok.evde her yerde.mesela havada gozume heşarat goruluyo.sanki 1 anda uçuyor kayp oluyor.evde heşaret yok ama benkm gozume nokta nokta gibi goruluyorlar nereye bakarsam gorurum.bu nedir kizlar sizce.kansizlik problemim var.sizce bundan ola bilirmi
bide son 3 gundur baya fazla stres çekiyorum ağliyorum.uyki desem oğlum uyumaya macal vermiyor