Benim bebeğim 6 Nisanda doğdu, pandeminin en yüksek olduğu ve virüssen dolayı en telaşlı olunan dönemde, üstelik 2.480 kiloda 🙏 çok şükür sarılık olmadı. Söyleyeceklerim sadece bir tavsiye lütfen hekiminize danışmadan uapmayın siz. Doğduğu gün çay kaşığıyla 3-4 damla şekerli su içirdim, çok sık emzirdim ve hemen ardından baya mama verdim aç çocuk ve kalasını yapamayan çocuk sarılık olur dendi doktorumuz tarafından, doğumun ardından 2. Ve 3. Gün de 2 şer damla şekerli su verdim bolca emzirdim gece gündüz ve çok şükür sarılık olmadı, umarım sizlerin de bebekleri aynı sağlıkla büyür 🙏