Kızlar ben normalde elazığda oturuyorum fakat öğretmen olduğum için başka bir ilin evime 2 saat uzaklığındaki ilçesine her gün git gel yapıyorum. Hamileliğimin ilk bir ayı her şeyden midem bulanırdı. Öyle ki sadece ekmek yiyebiliyordum onu da midemi bastırsın diye ancak zorla. 2. Ay kontrolümüzde doktorum prilam dr kullanmamı tavsiye etti. İlaçlara ne kadar yan etkili gözüyle baksak da bu ilaçcın öyle olmadığını, bebeğimizin gelişiminin en hızlı ve önemli olduğu dönemde beslenmemize önem vermemiz gerektiğinden bahsetti. Gerçekten de 7 ayım prilam ile geçti. Her gün 4 saat otobüs yolculuğu da yapmama rağmen tek bir gün rahatsız olmadım. Arada haftasonları denemek için bıraktım ancak yataktan kalkamadığımı fark ettim. Şuan kızım 5 aylık ve çok şükür ikimizinde sağlığı yerinde. Demem o ki bu güzel takviyeyi çevrenizde mide bulantısından muzdarip herkese söyleyin ve Doktorlarına danışsınlar ☺️☺️