22 aylık ve 2 aylık 2 tane kızım var. Kızımın 40ı çıktıktan sonra eşimle 2 defa birliktelik yaşadık ve ikisinde de korundu eşim. Sorunumuz yoktu yada ben öyle sanıyordum. 3 gündür kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı var ve her iki hamileliğimin başında yerleşme ağrısı olarak geçen bu hafif ağrıyı yaşadım hep. Şimdi soracağım soruyu anlamış olmalısınız büyük ihtimalle. Hiç adet olmadım daha doğumdan sonra. Bu durumda hamilelik yaşama ihtimalim var mıdır sizce? Ailemin yanındayım ve test alıp yapma imkanım yada kan tahlili verme imkanım yok. İnternetten bakıp okuduğuma göre hiç adet görmeden hamile kalma ihtimali düşük deniyor. Aranızda var mı benzer durumu yaşayan. Stresten uyuyamıyorum günlerdir.😢