Merhaba anneler
Bebeğim 3.5 aylık ve dogduktan çok kısa süre sonra vücudunun farklı bölgelerinin 6 yerinde lokal kabarcıklar oluştu ve reaksiyonlar göstermeye başladı.2 tane farklı dermatolaga gittik,istanbul anadolu ve avrupa yakasında kolundan parça alınıp biyopsi yapıldıgı halde teşhiş konuşmadı.
avrupa yakasında iranlı doktor şehriyar nazari bizi istanbul üniversitesi tıp fakültesine yönlendirdi deri ve zührevi hastalıklar anabilim dalı vee uzatmıyorum doktor oglumun mastasitozun bir çeşidi olan ürtikeria pigmentosa oldugunu söyledi.
Kan tahlili yapıp çocuk hemotoloji bölümüne yönlendirdi organlarla alakalı olup olmadıgı için ve tabi uzun bir diyet listesi verdi. Güneş yasak,stres heyecan ve korku,peynir,yoğurt vs uzunca yasak var.
Ne yapacagımızı bilmiyoruz dua etmekten ve beklemekten başka,
İşte öyle .