Kızlar kzım 20 aylık anne sütü hala alıyor yemek yemesi de iyi ama kilo alımı çok az bebeklik den beri. Emerken kilo alımı azdo ama karnı doymaso bezi dolması kaka yapması sebebi ile mama öneilmedi. Denendi ama fazla geldiği için sadece anne sütü ile devam ettik. Bugün İnternete aptamil reklamı gördüm. 24 36 ay arası gece sütü gibi içinde vitamin vsö var sizce denesem hem vitamin için hemde belki sağlıklı da olsa şuan da az kilo olması iyi olacak gibi. 20 ayı bitti 10 kilo 500 gr sizce? Kullanam var mı