Gzmkrss canım bana kilosu az gibi geldi.4. Aydan sonra kilo alımı zaten yavaşlıyo mamayı değiştir ek gıdaya başlasan zaten şu süreçte tadımlık olur o da kilo aldırmaz benim bebeğim de çok zayıf 4. Aydan sonra hiç almadı o zaman kilosu çok da az değil diye 2,5 ay bekledim keşke hemen doktora götürseymişim şimdi hiç almıyo herşeyine baktırdık ama yok ilk 6 ay altın ay derler şuan toparlaması daha kolay sonra ki aylar biraz daha zorlaşıyo😊