YldrmBytkn Rabbim şifa versin tüm bu hastalıkla uğraşanlara ne güzel çoğu kişi atlatmış çok sevindim keşke benim teyzemde atlatabilseydi 😔
3310umbozuk Çok geçmiş olsun, benimde dedem (76) anneannem (70) dayım (50) yengem (46) atlattılar hepside şuan çok iyi çok şükür darısı sizinkilerin başına.
Merlival Bellabells içinizi ferah tutun üstelik kronik biçok hastalıkları da vardı.. herşey ömür ecel ..
Bellabells Merlival kesinlikle.vakitleri gelmişse korona bahane. Hepimiz farkındayız bu durumun.umarım korktuğumuz ile sınanmayız.
Mom9 Nasıl bulaşıyor acaba ya hep bunu merak ediyorum ben🙄çok geçmiş olsun. İlaölar çok etkiliymiş atlatacaklardır
Bellabells Mom9 tam kaynak belli değil ama çevrede çok fazla virüs kapan var.kayınpederimin görüştüğü akrabalardan bulaşmış. Onlarda yatıyorlar hastanede.doktor ne iyi diyebilirim ne de kötü diyebilirim demiş bizimkiler için.oksijenleri düşük yükseltememişler.
CemileF Bellabells 3 haftadır hastanede ve 1 haftadır da yoğun bakımda durumu hala kritik hatta bugün kötüleştiği haberi geldi entübe edilecekmiş tekrardan bazı hastalarda atak halinde geliyor 3 ayrı atağı olabiliyor.
Bellabells CemileF entübe olup iyileşenler de var. Rabbim şifa versin. Beklemekten başka çare yok.insan eli kolu bağlı bekliyor işte. Sizde yakında güzel haberler duyarsınız inşallah.
Alperrr Bellabells canım biz atlattik kolay geçti bende ne yapicami bilemeyip post açmıştım korkulcak bişey yok inan ki sadece görüşemiyosunuz o kadar inşallah kolay atlatırlar üzülmeyin
Bellabells Alperrr biz zaten memleketten uzaktayız.kayınpederimin 7 çocuğu var. Sadece 3 ü yanında. Hepimiz gurbet ellerdeyiz.tabi orda olsaydıkta yapacak bişi yoktu.bugün hiç ulaşamadık telefonları kapalıydı.cevap bile veremiyorlardı.çok sevindim atlatmanıza.darısı bize olsun.
Smyrnaasimrani Bellabells canım 73 yaşında annanem atlattı hastaneye de tedbir için yattı iyiydi yani öksürüğü vardı bazen ciğerim çıkacak gibi oluyor diyordu sadece ama grip gibi geçti yani annanem gripte daha uzun bile yatıyordu. Allah’ın istediği olur sadece.. yaşamsa yaşam ölümse ölüm inşallah tez zamanda şifa bulurlar
Bellabells Smyrnaasimrani maşallah anneannenize.bizimkiler biraz ağır geçiriyorlar.10 günü geçti ve oksijenleri düşüyor.kayınpederim dün hiç uyanmamış hep gözü kapalı yatmış.sorulara cevap bile vermemiş.
Bellabells YldrmBytkn çok üzüldüm canım.ne diyebilirim ki. Ecel gelince korona bahane oluyor.Ama ani bir ölüm oluyor işte kabullenmesi zor oluyor.rabbim sabır versin sizlere