Ipekhoca Merhaba sevgili anneler. 1,5 yaşında kızım var. Deniz için kolluk mu alsam simit mi bilemedim. Geçen sene boyun simidi kullanmıştım bu sene onda duracağını sanmıyorum. Tavsiyeniz var mı marka olarak ?
Benimoykum Ipekhoca canım e bebek ten şişme bot aldım çok kullanışlı benim kızım da 20 aylık çok rahat oluyor şuan da kullanıyoruz tavsiye ederim