Yldzilhan Bebeğim 15 aylık emerken ısırmaya başladı 2 gündür gündüzleri emzirmemeye çalışıyorum çünkü canım çok acıyor geceleri uyku arasında bile ısırıyor oyun haline getirdi Ne yapmam gerek akıl verin çok üzülüyorum 😔