Lilaanne Merhabalar , joie tourist bebek arabası almak istiyorum kullanan varsa aramızda eksisi artısını söyleyebilir misiniz , ya da kabin boy bebek arabası önerileriniz varsa da çok memnun olurum ☺️şimdiden teşekkür ederim🌻
Besteee Lilaanne jokerden tripper kabin boy aldım çok rahat ettim hem heryere sığıyor hem hafif hemde kullanımı çok rahat tavsiye ederim
Talya-merve Lilaanne canım ben yoya marka aldım hem o kadar küçük hem pratik kabin boy çok araştırdım en son buna karar verdim aşırı sevdim kesinlikle tavsiye ederim bi incele instagramdan istersen yoyabebekarabaları diye
sdsd Lilaanne hangi arabaya karar verdiniz 😊 bende arastırmaya yeni basladım gidiop görme imkanım yok kraft kabin joker tripper var hangisi iyi acaba 😐 bende kraft travel var hiç kullanmadım cocugum karantinada büyüdü resmen
Lilaanne Talya-merve geçen gün instagramda bende gördüm videolarını falan ama kullanan birisinden duymak daha iyi oldu onu da bi ara almak istemiştim hatta 😄 tekrar bakiyim çok teşekkürler🧡
Lilaanne sdsd joie tourist kabin boyu aldım şimdilik çok memnunum çünki tek elle açılıp tek elle kapanıyor özellikle bebeğim kucağımdayken denedim. Şimdilik evde açtım gezdiriyorum onu bile çok sevdi hatta içinde uyuyor 🤗 kraft ı da mağazada bakmştım sürüşü joieye göre daha rahattı ama kapanma açılma bakımından ve daha sonradan puset takılabildiği için joie tercih ettim💙
sdsd vilnius dik duruşu hafifliği tek elle açılıp kapanabilir durumda mı acaba ? sanırım bende tripper almayı düşünüyorum fiyat performans olarak o iyi gibi geldi. deneme şansım yok malesef netten alacam
sdsd Lilaanne ayy evet çok güzel ama biraz yüksekmiş fiyatı 🙈 kraft travele o kadar para verip kullanmayınca daha uygun birsey alalım dedik 🤭
zeynepmelek Lilaanne Merhabalar 🌸 geçmiş konulara bakarken denk geldim postunuza 😊 bende Travel arabayı kullanamıyorum diye baston almak istedim. İki marka arasında kararsız kaldım. Joie brisk lx ve baby plus Rocket düşünüyordum. Kabin boyda tavsiye eden oldu. Joie bastonla arasında az Bi fiyat farkı var touristin. Apartmanda asansör olmadığı için tek elle kapatıp kızımla birlikte taşıyabileceğim bir şey arıyorum. Siz memnun musunuz. Sürüş taşıma ağırlık açısından falan nasıl. Ne alacağım konusunda çok kararsızım 🙄
Lilaanne zeynepmelek merhaba☺️ Aslında ben gayet memnunum tek elle hala kapanıp açılıyor ben kabin boyu olmasından çok memnunum .baby plustada aynı özellij varmış ama onun boyu joie ye göre daha alçakta kalıyordu, sürüş açısından mükemmel diyemem tekerlekleri küçük olduğu için bozuk yollarda sarsıntı ypabiliyor ama her arabada olur diye düşünüyorum, bana göre tek eksisi dik otyrma pozisyonu bile biraz yatar duruyor 😕 eşime kalsa ama o fiyatlara cybex alırdık diyo 🤷🏻♀️
zeynepmelek Lilaanne Touristten genelde herkes dik oturma konusunda olumsuz yorum yapmış sizin dediğiniz gibi. Eşimde joienin bastonla kabin arasında çok fark olacağını sanmıyorum ikisinde de kucağında bebekle inip çıkamazsın diyor 🙄bende çok kararsız kaldım baston mu baksam kabin mi baksam ne alsam😁
Sevdeasel Eylusunannesiii merhaba r1 ile x1 farklımı acaba bende almak istiyorumda arastırırken gördüm yorumunuzu memnunmusunuz
sdsd Jokerin kabin boyunu almıştım bende travelden sonra süper birşey tek elle açma kapama valiz gibi çekme hafif ve kabin boy valiz gibi örtüsü de var fiyat performans ürünü bence 👍🏻