Kızlar oğlum 9 aylık bugün hafiften seslerinin kısık olduğunu farkettim keyfi yerinde ama anlamadım doktora gitmek de istemiyorum 2 gün önce hastanedeydik daha üst dişleri geliyor dişlerden yapar mı yada çok bağırıyor diye mi oldu bilgisi olan varmı acaba Bi akıl verirseniz çok sevinirim