TgbaYlmz Adet düzensizliğim vardı 10 gün geçiyordu hep ama bu kez 21 gün adetim gecikti hamilemiyim diye test yaptım 4 farklı günde hepsi negatif çıktı. Bu durumu yaşayan var mı acaba hastaneye gitmeye korkuyorum koronadan dolayı😔 var mı benim gibi birileri
Nursee TgbaYlmz benimde bu ay 20 gun gecikti hep zamaninda adet olurdum emzirdigim icin normal oldugunu soyledi doktorum sizde emziriyormusunuz
mikkonunannesi- TgbaYlmz bence düzensizlik varsa mevsim değişimş ve sıcaklardan ötürü olabilir. Tıp merkezindeli kadın, doğuma gidebilirsiniz
boncukhaniminannesi Nursee ayy benim de öyle 4 gün gecikti aldim bugün test negatif çıktı ama hala korkuyorum bebeğim 3 aylık geçen ay ilk adetimi oldum bu ay olmadım kondom ile korunuyoruz
Hlal TgbaYlmz benimde çok gecikmisdi emzirdigim icin normal dendi sonrasında oldum adet,,sende emziriyosan normal