Mihrican_21_ Merhaba kızlar oğlum 1 yaşında son 3 ay düzenli ilaç kullanmama rağmen değerleri hala düşük ne yapabilirim başka neler yedireyim tavsiyenize ihtiyacım var kan yapacak yiyecekler neler
Annesirintugceuzun Mihrican_21_ Her sabah 2 tatlı kaşığı pekmez yediriyorum. Kuru üzüm yediriyorum. 👌
mikkonunannesi- Mihrican_21_ ilacın üstüne portakal suyu içirm hemen yada c vitamini ney varsa. Et pekmez keçi boynuzu Harnubu alın yada kara üzüm pekmezi 😀 hoş akıl veriyorum da kızım da baya düşük ilaçları kusuyor pekemz vs içmiyor bende düşünüyorum
Hazal89 Mihrican_21_ keciboynuzu pekmez ve kırmızı et tavsiye etti doktorumuz köfte yapabilirsin haşlamalık et falan
Mihrican_21_ Annesirintugceuzun hanki pekmezi veriyorsn canım bende şimdi alışveriş yapacam karadut pekmezi ve keçiboynuzu aldım
Mihrican_21_ mikkonunannesi- ben emziyorumda bende beslenmeme dikkat edecem kan yapıcı şeyler içerim artık benimkide pekmez içmez nasıl verecem bilmiyorm
mikkonunannesi- Mihrican_21_ bende surup a başladım doktor normal de 3 ml ama sen 5 ml ver kansızlık feriitin 1. Kızım a 5 veriyorum 2 ml dışarı tükürüyor nasıl olacak bende bilmşuştoö ama çok zor. Portakal suyuna az pekmez katıp meyve suyu gibi verseniz
RundownMom Mihrican_21_ devletin verdiği ilaçlar daha etkili diye biliyorum. Yani doktorlar içeriği iyi olmasa da değerler yükselsin diye veriyorlarmış sanırım mecbur kalındığı zaman.
HungryWolf Mihrican_21_ Sidefer ve onun gibi muadilleri kansizliga yaramiyor sadece normalde eksiklik olmadiginda takviye edici. Mutlaka doktorunuza gidin tedavi amacli Ferrum Hausmann yada Ferro Sanol vermeli. Biz Ferrum kullandik digerine gore tadi daha iyi tavsiye ederim. Arkasina biraz su icirin disleri leke yapmasin. Ben siringayla veriyordum. Aksamlarida dislerini mutlaka fircalayin .
Mihrican_21_ RundownMom doktor ferro sanol yazmış bu defa artık bunu kullanacam mecbur 3 ay düzenli kullandım bir değişiklik olmadı özel aldığım ilaçla
DorukHilal Karadut özü veriyorum benim ki de çok düşük .. pekmez biraz daha ağır ben bile yerken zorlanıyorum çokta memenunım benimde kanım normalde hep düşüktür bende içiyorum her sabah 12 çıktı geçen hafta yaptırdım hatta
mikkonunannesi- Mihrican_21_ ben bütün ilaçları şırınga ile veriyorum. Başka türlü asla içir emiyor. Veriyorum çoğunu kusuyor ama kaşıkla asla içmez
Kuzu Mihrican_21_ dün doktora götürdüm bütün değerleri yerlerde resmen pandemi sürecinde goturmemistim hiç sağlık ocaginda da yapmadılar bı sürü vitamin vs verdi moralim çok bozuldu goturmesem doktora daha haberim olmayacak