Bugun oğlum doğru düzgün meme emmedi memeyi veriyorum ağlıyor almıyor kendini geri itiyor bugun doğru düzgün emmedi. Biraz öncee yatırdım 2 defadır ağlayarak uyandı büyük insan ağlıyor gibi ağlıyor tekrar meme verdim yine almadı ama emziği verdiğim zaman çok iştahlı emiyor memeyi emmeyince mecbur mama yaptım mamayı yedi mama bitince çektikten sonra tekrar ağladı hemen memeyi verdim 1 2 dakika da memeyi emip uyudu şimdi uyuyor ama uyuduğu yerde inliyor her zaman emerdi memeyi bugun neden böyle yaptı bu bir atak mı farklı birşey mi