Gaz için ovalıyorım piş piş yapıyorum tam beline geldiğimde kendini çekiyor top gibi belinde bişey mi var gazdan mı yapıyor omurilik kemiğinde mi bişey vardır 40 çıktıktan sonra görüşelim dedi doktor 38 günlüğüz haftaya gidicem doktora sormak istedim sizede