Bu eşlere gıcık oluyorum çocuğu sanki babamızın evinden getiriyoruz. Bir gece uykusuz kalsın da görsün yorgunluğu. Sanki biz gece uykusuz kalınca sabah bebeği havada süzülmeye bırakıp uyuyoruz.
Kendi halim ve geçirdiğim sinir krizleri geldi aklıma, değil yemek yemek tuvalete gidemezdim. Allah yardımcınız olsun eşiniz yardım etmeyecekse kesinlikle ailenizin yanına gidin. Siz de insansınız anne olabilirsiniz ama sizin de ihtiyaçlarınız var sonuçta. Benim bebeğim 7. Aydan sonra toparlamıştı, umarım sizinki daha çabuk toparlar😔