N-nil Kızlar sürekli kabız bebeğim diye post açtım sagolun tecribeleriniz paylaştınız bebek sürekli kabız olmakdan korkup kendini yapmamak için tutuyor tutunca da yine kabız oluyor bunu aranızda yasayan yada ne yapılırsa korkmadan yapar 10 aylik bebek
Gamzeli2206 N-nil yani gelince yapar bebişler kasları daha gelişmedi diye biliyorum ama hergün kayısı yedirin hiç kesmeyin bide incir hergün ama