Sevgili anneler , bebegim 14 aylık doktor bogazında kızarıklık olduğu az miktarda enfeksiyon mevcut olduğunu söyledi aynı zamanda 3 azı dişi bir anda cıkıyor.4 gündür yemek yemiyor lütfen önerilerinizi patlasır mısınız ? Ayrıca balgamı ve tıkanıklığı var