Yurtdışından türkiyeye geldik herşey iyiydi beslenme uyku. Buraya gelince bozuldu biraz. Ama şu 2 3 gündür kızlar hiç birşey yemiyor. Emmiyor kaşık maması çorba hiçbirini almıyor. Zorla yoğurt yiyor tek. Ne yapmam lazım? Fikri olanlar var mı? Gerçekten üzülüyorum artık bu duruma gece uykusunda kalmadı abartısız 10 12 kere uyanıyor 😓