Zeyhall o yağı geçen gün arkadaşım söyledi. Onunda arkadaşı kilo alıp vermekten çatlamış. Bu yağdan kullanmış ve baya faydasını görmüş. Sende kullan dedi. Ama ben araştırdım pek bi faydası yok sanki. O kız da kullanmış baya azalmış. Bilemedim 🤷🏼♀️ tabi öncesinde iyice çatlak olan bölgenin kan dolaşımını hızlandırıyor. At kılı şeklinde olan lifler varmış. Onla beraber iyice kan dolaşımını hızlandırıyor sonra o yağı sürüyormuş ve sarıyomuş o bölgeyi. İnternetten baktım 89₺ gibi bi fiyatı var. Henüz alamadım daha pahalı geldi. İnşallah en kısa sürede almayı düşünüyorum bakalım 🤔