Dud_26ouz canım benim gündüzleri sürekli yumuşak gögüslerim bir tek gece şişkin 2 3 saat emmedigi için 2 aylık bebegim gündüz sürekli emiyor yarım saatte 1 saatte en fazla emiyor sürekli o yüzden gögüslerim çok yumuşak ama akşama dogru 4 5 6 saatlerinde bazen emiyor ve aglıyor o zaman anlıyorum ki süt gelmiyor sonra ben biraz piş piş falan yapıyorum emmeye devam ediyor süt geliyor emdikçe seninki de öyle olabilir. Birde burda Bi anne de okumuştum o da öyle demişti gögüslerim hep yumuşak bbek emdikçe süt geliyor demişti