Alil Arkadaşlar bebek tartısı var elimde çok az kullandık. Bebeğim doğduğunda doktorumuz koronadan dolayı hastaneye sık sık götürmeyelim diye tavsiye etmişti almıştık. İlgilenen olursa satmayı düşünüyorum ihtiyacım yok şuanda.
Sedayldz Alil sağlam mı bi sıkıntısı var mı ? Bazı markalar doğru göstermiyo deniliyor. Siz bu konuda sorun yaşadınız mı
Alil Sedayldz biz bir sorun yaşamadık genelde doktor kontrolü ile aynı çıkıyordu zaten doktor direk marka adı söyledi öyle almıştık. Satıldı şuanda